Ja estan obertes les inscripcions per a la formació a entitats d’aquest trimestre.
La nova oferta formativa per als mesos d’abril a juny combina la formació de gestió amb la formació de l’àmbit de la comunicació. En total s’ofereixen 10 cursos i tallers totalment gratuïts amb un total de 45 hores de formació. Es tracta de propostes formatives relacionades amb la gestió legal, documental i econòmica o la participació, i la comunicació amb una clara aposta per l’augment del coneixement, l’adquisició de noves eines i aprenentatges, l’autonomia de les entitats i el creixement de la xarxa comunitària.
La proposta vol donar resposta a l’enquesta de necessitats formatives en la que vau participar les entitats en els darrers mesos així com les necessitats i consultes que ens heu fet arribar al servei en el darrer any. En l’enquesta valoràveu positivament treballar principalment l’àmbit de la comunicació de les entitats, les obligacions legals i fiscals de les entitats; la tramitació i justificació de subvencions; la redacció de projectes o com aconseguir recursos per a l’entitat.
En l’oferta que us presentem i que donarà continuïtat al 2n semestre del 2025 també donem resposta a les vostres preferències pel que fa al format i la durada de les sessions: cursos o tallers de curta durada, combinant el format online i el presencial.
Aquests són els cursos que us oferim des de l’Espai de les Entitats aquest trimestre:
-
Àmbit de la gestió i funcionament de l’entitat
- No dubtis!: coneix les obligacions legals i documentals de l’entitat
- Resol els teus dubtes sobre la gestió de l’entitat (online)
Àmbit econòmic
Àmbit de la participació
Àmbit de la comunicació
- Millora la comunicació de la teva entitat optimitzant les xarxes socials
- Potencia la teva entitat amb la Intel·ligència Artificial!
I també compteu amb la formació específica de l’àmbit del voluntariat, on poden inscriure’s tant persones a títol individual com persones que siguin membre d’una entitat:
En aquest enllaç trobareu també l’oferta formativa d’altres serveis i/o organitzacions que anem afegint i puguin ser del vostre interès.
- Obligacions fiscals de les entitats
-
Tècniques i recursos per a l’acompanyament de voluntaris
- Curs d’Iniciació al Voluntariat
-
Disseny i elaboració de projectes
- Com aconseguir recursos i finançament per a l’entitat
Més informació a l’Espai de les Entitats – Tel. 937397000 Ext. 4967 – [email protected]