Notícies

Neix la Llei del Tercer Sector social

Ha entrat en vigor la Llei del tercer sector social, amb l’objectiu de dotar les entitats sense ànim de lucre d’un marc jurídic estable per garantir les seves funcions i promoure el desenvolupament del voluntariat social.

Èxit de la 3a Festa del Voluntariat de Terrassa

L’11 de juliol va tenir lloc la 3a Festa del Voluntariat de Terrassa amb més de 180 persones assistents, el voluntariat de Terrassa va gaudir d’una tarda i vespre centrada en la música i la diversió, de reconeixement a la seva tasca.

Jornada sobre Voluntariat al Parlament: Horitzó 2030

La Taula d’entitats del Voluntariat de Terrassa va participar de la jornada “Cap a una estratègia catalana del voluntariat 2030″organitzada per la Federació Catalana de Voluntariat Social el 8 de juliol al Parlament de Catalunya.

Que no se t’escapi la formació d’aquest trimestre!

La nova oferta formativa per als mesos d’abril a juny combina la formació de gestió amb la formació de l’àmbit de la comunicació. En total s’ofereixen 10 cursos i tallers totalment gratuïts amb un total de 45 hores de formació.

Ja està oberta la convocatòria de subvencions 2025!

Ja està oberta la nova convocatòria de subvencions per a la realització de projectes, activitats i serveis d’utilitat pública i interès social de 2025 dins del terme municipal de Terrassa, que té com a objectiu establir la col·laboració i el suport municipal a les entitats i els seus projectes. Termini de presentació: 19 de febrer.