Com podem participar en el Ple municipal de l’Ajuntament de Terrassa?

Tant les entitats com els col•lectius podeu:

– intervenir en les sessions ordinaries del Ple Municipal a través del tràmit de sol.licitud d’una intervenció ciutadana en el Ple Municipal
– presentar una proposta d’acord com a punt de l’ordre del dia al Ple Municipal a través del tràmit de propostes ciutadanes en el Ple Municipal

És important que tingueu en compte que les sol•licituds s’han de presentar amb una antelació mínima de 10 dies hàbils abans de la sessió del Ple.

El contingut de les les intervencions han de ser d’especial rellevància i d’interès ciutadà sobre matèries d’àmbit local o podran fer referència a alguns dels assumptes que el Ple de l’Ajuntament tingui previst tractar. Les intervencions ja formulades, o d’altres de temàtica similar, no es podran tornar a plantejar dins del període dels quatre mesos següents.

Per a qualsevol dubte us podeu posar en contacte amb nosaltres a través de qualitatdemocratica@terrassa.cat

Consulteu la normativa de referència: a l’art. 11 del Reglament de Participació Ciutadana, i articles 43.6 , 46.6.a) i 57.5 del Reglament Orgànic Municipal (ROM)

 

Hola!

Vols rebre l'actualitat del món associatiu al teu email?
Subscriu-te al nostre butlletí!

* Camps obligatoris


Per a la gestió de les llistes de subscripció fem servir la plataforma Mailchimp. Fent clic a sota per subscriure-us, reconeixeu que la vostra informació es transferirà a Mailchimp per al seu tractament.
Més informació sobre les pràctiques de privadesa de Mailchimp aquí.
Consulta la nostra política de protecció de dades.